sobota, 1 października 2011

Zabawy:D

To ja, Pisanusia. Dziś Wam opowiem o moich ulubionych zabawach.
Często się bawię sama w kuchni, bo tam jest taka fajna podłoga, że się piłeczka tak super kręci:D Moja Pani umie taką piłeczkę z gazety zrobić, że się nie rozwala:D Bez taśmy klejące, której nie znoszę:D
Najbardziej jednak lubię się bawić z moją Panią:D Co sobotę zabiera mnie do swojego pokoju, i tam się bawimy. Z pudełeczka z zabawkami sama wyciągam zabaweczki, jakimi się chcę bawić. Moją ulubioną jest misio na wstążce
Uwielbiam na niego polować,  i go gryźć.
Kolejną moją ukochaną zabaweczką, jest moja pierwsza zabaweczka. To taka frotka, tylko że moja Pani ją tak związała, że przypomina piłeczkę. To moja najulubieńsza zabaweczka.


Lubię się bawić z moją Panią, ale jak już się rozbawię, to często niechcący ją udrapnę:/ A moja Pani jest na koty uczulona, więc tak w ogóle, to nie powinna mnie mieć. Ale bardzo mnie kocha, i ma gdzieś alergeny:D

2 komentarze:

  1. E tam ;). Alergia nie alergia... Moje dziecię też niby uczulone, a z dwoma kotami śpi... :). Pisanusia podczas zabawy przeurocza :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. abigail- też się tym nie przejmuję:D na razie żyję:D

    OdpowiedzUsuń

Napisz- lubię czytać :*:*:*