wtorek, 4 stycznia 2011

Możliość.

 Jestem w trakcie namawiania mojej przyjaciółki na założenie bloga. Postanowiłyśmy z Kingą, że przez pewien czas będziemy pisać tego bloga razem. Jeśli jej się spodoba, zacznie pisać swojego samodzielnego. Możliwe też jest, że będziemy pisać razem tego bloga już zawsze!
  Mam nadzieję, że przyjmiecie ją z otwartymi ramionami. (Kinga, nie obraź się) Ona jest w strefie blogów zupełnie początkująca. Zacznie na feriach, albo jeśli sprawy organizacyjne pójdą źle, to po feriach. W każdym razie do końca lutego powinna zawitać.
   Możecie zaufać Kindze, ona jest moją najlepszą przyjaciółką na świecie! (Magda, ty jesteś na równi, a napisałam tak, by wzmocnić imidż Kingi) Jest sumienna, i staranna, więc po jej dołączeniu, blog na pewno odżyje! Zresztą jest najbardziej lubiana w klasie, więc, jeśli ona poprosi, to wszyscy wejdą na bloga, i stanie się bardziej popularny.
  A teraz, popatrzcie, jaka laska będzie tu pisała....
I co? Cieszycie się? Powiedzcie!!!! Papapapapa!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz- lubię czytać :*:*:*