wtorek, 17 maja 2011

Dowód

 Ostatnio, tzn prawie ostatnio napisałam, że Pisanusia otwarła oczka. Nie miałabym pretensji, gdybyście mi nie wierzyli... Teraz będę miała... Hahaha! Zrobiłam fotki, na których widać jej szparki. Oto one:
Tutaj akurat zamknęła...
Słodziutka. Fotka fonciem, więc niewyraźna... Ale w tle jest jak by pudełko, no nie? To jej legowisko!
Widzicie? A jaka malutka! W jednej ręce mi się mieści!
 A więc nie ma odwrotu i musicie mi wierzyć. Jak podrośnie, to będzie więcej fotek, i to cyfrówką. I będą ładniejsze.



2 komentarze:

  1. Jest słodki ten maluszek... :)... Trzymam kciuki, aby była Twoim przyjacielem przez długie lata!!! (ps. dowód, nie dowót chyba?... ;)) )

    OdpowiedzUsuń
  2. abigail- dzięki. Też mam tę nadzieję. Nie chcę tego znów przeżywać :(:(:( (ps. fakt. dzienx :*))

    OdpowiedzUsuń

Napisz- lubię czytać :*:*:*